عشق بازی با نور...

برای قاصدک *

من خدایی دارم

عکس های مذهبی سری جدید

من خدایی دارم، که در این نزدیکی است

نه در آن بالاها !

مهربان، خوب، قشنگ ...
چهره اش نورانیست

گاه گاهی سخنی می گوید،
با دل کوچک من،

ساده تر از سخن ساده من
او مرا می فهمد !

او مرا می خواند،
او مرا می خواهد،
او همه درد مرا می داند ...

یاد او ذکر من است، در غم و در شادی
چون به غم می نگرم،
آن زمان رقص کنان می خندم ...

که خدا یار من است،
که خدا در همه جا یاد من است

او خدایست که همواره مرا می خواهد

او مرا می خواند
او همه درد مرا می داند ...

منبع:http://lovedarya.persianblog.ir/



نظرات شما عزیزان:

darya
ساعت23:55---23 فروردين 1391
سلام امروز اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم جالب اینجاست متنی دیدم که با ذکر منبع از وبلاگ خودم گذاشتید .واقعا ممنون خوشحال میشم بازم ببینمت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:خدا,عشق بازی با خدا,خدای من,شعر خدا,خدارا دوست دارم,خدایا دوستت دارم,خداوند,من و خدا,عشق به خدا,ساعت 21:51 توسط shadi| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت